Klachtenprocedure

Alle begeleiders van Walburg Zorg zetten zich in om de klant zo goed mogelijk te begeleiden. Toch kan het gebeuren dat je als klant een negatieve ervaring meemaakt of dat Walburg Zorg niet voldoet aan je verwachting.

Wat voor soort klachten behandelt Walburg Zorg:

  • over de begeleiding van Walburg Zorg;
  • als de gegeven informatie van Walburg Zorg niet klopt;
  • als eigendommen kwijt of beschadigd zijn geraakt door Walburg Zorg.
Uiteraard nemen wij ook klachten die hierboven niet vermeld staan serieus.

Een klacht melden
Er zijn verschillende manieren waarop je een klacht of negatieve ervaring kan melden:

- Bespreek de klacht met de begeleiders
Tijdens dit gesprek mag je, als je dit fijn vindt, iemand meenemen die je hierbij helpt.

- Dien een officiële klacht in bij Walburg Zorg
Schrijf Walburg Zorg een brief. In deze brief beschrijf je de volgende punten:
  • waarover je een klacht hebt;
  • wanneer deze heeft plaatsgevonden;
  • wie erbij betrokken waren;
  • waar vond het plaats en waarin schoot Walburg Zorg tekort?
Walburg Zorg zal binnen 5 werkdagen na ontvangst je een brief terug sturen.

- Neem contact op met een externe instantie
Je kan een klacht ook direct (dus zonder tussenkomst van Walburg Zorg) melden bij onze externe klachtcommissie Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een onafhankelijke commissie die je klacht in behandeling neemt als je dit wenst.

Dit kan je doen op een van de volgende manieren:


©2010 Walburg zorg & aandacht
M 06-45 49 40 32  /  M 06-30 77 90 20

Realisatie: WIE internet & vormgeving